گرم شدن ماهیچه های نظامی ایران با توان موشکی
نوشته شده توسط : ali
ایران سه روز مانور نظامی گسترده ای را با آزمایش موشک های متفاوتی با موفقیت به پایان رساند.




پایگاه اینترنتی گلوبال تایمز در گزارشی به پایان مانور نظامی مدافعان آسمان ولایت 7 اشاره کرد و نوشت: ایران سه روز مانور نظامی گسترده ای را با آزمایش موشک های متفاوت با موفقیت به پایان رساند.
 
این پایگاه خبری افزود: در روز چهارشنبه نیروی هوایی ایران با موفقیت، موشک دور برد  اس 200 زمین به آسمان خود را آزمایش کرد. ایران در کنار این موشک های دور برد خود، موشک هایی با نام مرصاد که برد آنها تا حد متوسط می باشند را آزمایش کرده است. در این مانور همچنین اهداف فرضی در آسمان و همچنین پهباد های جاسوسی شناسایی شده و مورد هدف قرار گرفتند.
 
 
این پایگاه خبری افزود: ایران در این مانور موشک صیاد 3 و صیاد 2 را نیز آزمایش کرد. نیروی هوایی ایران در کنار آزمایش های موشکی خود از رادار های کنترلی بومی خود پرده برداری کرد. ایران در زمان انجام این مانور به خلبانان داخلی و خارجی هشدار داده بود که به منطقه مانور نزدیک نشوند. گفتنی است که ایران حسابی در این مانور نظامی ماهیچه های خود را گرم کرده است.
 
 
گلوبال تایمز افزود: در این مانور نظامی، نیروهای سپاه ایران نیز حضور داشته و آنها نیز اهداف هوایی فرضی خود را با موفقیت منهدم کردند. این مانور در روز دوشنبه روی مسائل اطلاعاتی و امنیتی تمرکز داشته است. باید گفت این مانور در ایران رکوردی در زمینه انتقال نیروهای نظامی بوده است و سرعت در انتقال نیروهای و همچنین رادار ها و سیستم های عظیم موشکی، از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.
 
 
این پایگاه خبری افزود: در این مانور نظامی 17 هزار پرسنل نظامی حضور داشته اند و باید گفت این مانور یک جنگ تمام عیار الکترونیکی بوده است.
 
 
 
 
 

مطالب مرتبط




:: بازدید از این مطلب : 2517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: